رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: تردد در محور‌های فارس روان و عادی است.
کد خبر: ۸۳۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 30 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به بارش باران در سامانه بارشی اخیر که از اواخر وقت ۸ فروردین وارد استان فارس شده و امروز ۱۱ فروردین ۹۹ از استان خارج می شود، اظهار کرد: در حال حاضر همه محور‌های استان فارس باز و تردد در آن‌ها به روال عادی و روان در جریان است.

او اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کاهش تردد ۱۴ درصدی در محور‌ها وجود داشته است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به اجرای طرح محدودیت در محور‌ها و ورودی و خروجی استان فارس، ادامه داد: در ۱۲ روز اخیر کاهش ۵۷ درصدی تردد در جاده‌ها وجود دارد.

عبدالهاشم دهقانی با بیان اینکه شهروندان در منزل بمانند و سفری نداشته باشند، اضافه کرد: رانندگانی که باید کالا‌های اساسی را به دست مردم برسانند و به دلیل کار در جاده‌ها فعالیت و تردد داشته باشند، با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا و برقراری محدودیت‌هایی در جاده ها، تصریح کرد: در مبادی ورودی شهر‌ها محدودیت‌هایی برقرار است و تنها خودرو‌های بومی مجاز به ورود هستند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس اضافه کرد: همچنین برای خروج خودرو‌ها محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده مگر کسانی که شاغل در کار‌های خدماتی و ادارات اطراف حاشیه شهر‌ها هستند یا به عکس خانه‌های آن‌ها در حاشیه شهر‌ها است و نیاز است برای کار وارد شهر‌ها شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار